Goed voorbeeld
Dit project is voor het Stadsfonds een goed voorbeeld hoe het kan vergaan met een paar jaar (financieel) steun. Tien jaar geleden werd dit event voor het eerst georganiseerd in Hilversum. Na zeven jaar kwam er de klad erin. Het bestuur van Stichting Grasbaan Hilversum wilde het event nog 1x organiseren. Het Stadsfonds werd om een financiële bijdrage gevraagd, zodat het bestuur de boel kon omgooien en een nieuw concept kon neerzetten. Als dat zou slagen dan gingen ze door en anders lieten ze het bij die 8e editie.

18 mei 2018 de 10e editie
En zie daar, 3 jaar verder wordt de 10e editie gevierd en komen er steeds meer mensen af op deze prachtige paardenrace die Hilversum rijk is. Het is naast het houden van harddraverijen uitgegroeid tot “Het Paardensportevenement van Hilversum“ waar jong en oud kan genieten van harddraverijen en demonstraties, voor elk een andere paardensport.

Samenwerking met ondernemers en lokale leveranciers
Met hulp van ondernemers uit de Bedrijvenvereniging BV Hilversum, die o.a. de marketing en social media voor hun rekening namen, kreeg Grasbaan Hilversum meer zichtbaarheid bij de juiste doelgroep. Ook steeds meer lokale leveranciers willen hun steentje bijdragen.
http://www.grasbaanhilversum.nl/